Szerviz portál

Az SPS- Szerviz portál rendszerünket kifejezett, olyan cégek számára fejlesztettük, akik számos ügyféllel rendelkeznek és szeretnének megfelelő karbantartási, illetve szupport szolgáltatást nyújtani ügyfeleik számára. Olyan megoldást adunk ügyfeleink kezébe, amivel képesek lesznek kitűnni az éles piaci versenyben, és megnövelt értéket tudnak ügyfeleik számára is nyújtani. Az SPS rendszer szervesen integrálódik az SAP Business One Szolgáltatás/Szerviz moduljához. Segítéségével napra készen vezethetők a karbantartási feladatok, egyszerűen nyomon követhető a számlázás.

Funkcionalitás:

Törzsadatok kezelése, szinkronizálása

A szükséges törzsadatokat: üzleti partner, berendezés törzslapok az SAP Business One szinkronizálja a szerviz portállal.

Web portál

A felhasználók egy weboldalon keresztül érik el a szerviz portált. A weboldal profilja teljes mértékben illeszkedhet a cég meglévő arculatához, de kialakítható teljes függetlenül is. A szerviz portálba csak regisztrált, szerződéses felhasználók léphetnek be.

Hibajegyek feladása, nyomon követése

Az ügyfelek a hozzájuk tartozó berendezésekre, termékekre vonatkozóan hibabejelentéseket tehetnek. A hibabejelentéseket az szinkronizációs modul az SAP Business One szerviz modulja felé továbbítja. Az ügyfelek a weboldalon visszakereshetik korábban feladott hiba bejelentéseiket.

Automatikus értesítés, státusz követés

A hibajegyek feldolgozásáról, fogadásáról automatikusan értesítést kap az ügyfél és a cég munkatársa is. Az értesítőket e-mailben és SMS- ben továbbítja a szerviz portál.

SAP Business One interface

Az interface az ügyfelek által rögzített hibajegyeket továbbítja az SAP Business One felé. Így automatikusan létrejönnek a Szervizhívások, ahol rögzíthetők a cég ráfordításai (anyagfelhasználás, munkaidő stb.).

Előnyei:

  • Pontosabb, gyorsabb problémakezelés, ügyfél elégedettség növelése
  • 7 / 24 rendelkezésre állás
  • Automatikus státusz követés, értesítés, visszaigazolás
  • SAP Business One integráció
  • Gyorsabb, rugalmasabb információ áramlás a cég és az ügyfele között
  • Minimalizálható a nem kezelt esetek, hibák száma