Cégünkről

Cégünk, az Enterprise Soft Kft. 2006-ban alakult azzal a céllal, hogy szolgáltatásai révén segítse a magyarországi és külföldi, kis- és közép vállalatok üzletvitelét és hozzájáruljon üzleti eredményeik javításához.

Filozófiánk szerint egy hatékony vállalatnak kizárólag a termékeihez és szolgáltatásaihoz kapcsolódó hozzáadott érték növelésére kell fókuszálnia, minden más az értékteremtéshez csak közvetve kapcsolódó tevékenységet érdemes professzionális partnerre bíznia. Ahhoz, hogy ez valóra váljon, szükség van egy korszerű ügyviteli rendszerre, optimalizált belső működésre és olyan kiszervezett folyamatokra, amelyek hatékonyabban és kisebb költséggel működnek, mintha azt a vállalat belső erőforrásaival valósította volna meg.

Szolgáltatásainkat igyekeztünk úgy kialakítani, hogy az ügyviteli rendszerek bevezetésétől és üzemeltetésétől kezdve a pályázati tanácsadáson át egészen a jogi tanácsadásig, egy integrált szolgáltatási portfoliót biztosítsunk partnereinkkel együttműködve ügyfeleink számára.

Ügyfeleink és partnereink egy olyan üzleti „család” részévé válnak, ahol lehetőséget biztosítunk egymás termékeinek és szolgáltatásainak megismerésére, üzleti tapasztalatok kicserélésére, valamint rendezvényeink és képzéseink révén új ismeretek megszerzésére.

Véleményünk szerint a tartós és eredményes üzleti kapcsolat három pilléren nyugszik: a kölcsönös bizalmon, a jó minőségű szolgáltatáson, valamint a kedvező árakon. Az Enterprise Soft Kft. legjobb tudása szerint igyekszik megfelelni e három elvárásnak. Mindig is nagy hangsúlyt fektettünk az ügyfél elégedettségre, és magas színvonalú szolgáltatásnyújtásra.

Irodáinkat Budapesten és Pécset találhatja.