A bizományba kihelyezett készletek naprakész nyomon követése, a fogyásjelentések feldolgozása rengeteg adminisztrációs terhet, és felelősséget jelent a felhasználók, valamint az ügyfelek számára. Cégünk több éves tapasztalatai alapján kidolgozott egy olyan rendszert, amely egyszerűen, és biztonságosan oldja meg a bizományosi készletek kezelésével kapcsolatos valamennyi problémát. Rendszerünk az SAP Business One-nal teljes körűen integrált, az interneten keresztül bárhonnan elérhető, valamint integrálható ügyfél portálok, webáruházak felületébe is.
Funkcionalitás:
Anyagkiadás / Anyagbevételezés
- Weben rögzíthető készlettranzakciók
 - Készlet korrekciók végrehajtása
 
Leltárjelentés
- Időszaki leltárjelentés (nyitó készlet, készletfogyás, zárókészlet)
 - Készlet szinkronizáció az SAP Business One-nal
 
Anyagrendelési funkció
- Meghatározott cikkek rendelése a központból (üzleti partnerenként eltérő termékkörrel)
 - 
		Rendelések nyomon követése
		
- Nyitott megrendelések
 - Zárt megrendelések
 
 
SAP Business One interface
- Készletadatok szinkronizálása
 - Automatikus szállítólevél / számla generálás SAP Business One-ban
 
Riportok
- Leltárjelentés
 - Rendeléskövetés
 - Szállítólevelek listája
 - Számlák listája
 
Előnyei:
- Egyszerűbb adminisztráció, kevesebb hibalehetőség
 - Könnyű kezelhetőség, egyszerű felhasználói felület
 - Integrációs lehetőségek (például: webáruház, ügyfélportál)
 - Bizományba kihelyezett készletek pontosabb követése, adminisztrációja
 - Fogyásjelentések automatikus feldolgozása
 
