eLex

Ügyvédi irodai ügyvitelt teljes körűen támogató front és back office rendszer, amely egy webes ügyfélkapu révén lehetővé teszi, hogy az ügyfelek on-line követhessék ügyeik státuszait.

Az alkalmazás támogatja az alábbi fő folyamatokat:

  • iktatás és archiválás
  • ügyfelek, kapcsolattartók, partnerek kezelése
  • ügyek teljes körű nyilvántartása (alapadatok, státuszok, kapcsolódó dokumentumok, levelezések, felelősök stb.)
  • feladat menedzsment (feladatok delegálás, határidők-, státuszok követése)
  • szerződések nyilvántartása
  • ügyfél elszámolások támogatása (számlázandó tételek, nyitott számlák, banki fizetések)
  • marketing folyamatok (hírlevelek küldése, ügyfél szegmensek képzése, kampányok menedzselése)
  • értékesítési folyamatok támogatása (üzleti lehetőségek követése, üzleti levelezések és találkozók követése, riportok és grafikonok)

 

Teljes körű Microsoft Outlook integráció révén a rendszer minden modulja az Outlook levelező rendszerbe beépül és lehetővé teszi az egyes ügyekhez kapcsolódó levelezések, találkozók, telefonhívások automatikus archiválását.

Az alkalmazás a felhőben érhető el, így hardwareket, speciális informatikai ismereteket, rendszergazdát nem igényel.